Betingelser og vilkår

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

GENERELT
Beslagsboden.dk administreres og vedligeholdes af:
Smedbo AB
Box 13063
250 13 Helsingborg
Sweden
VAT: SE556200225201

Salg på beslagsboden.dk sker kun til privatpersoner med en leveringsadresse i Danmark, dog excl. Færøerne og Grønland. Du skal være fyldt 18 år for at handle på websitet. Du skal læse betingelserne omhyggeligt igennem inden brug af websitet. Ved at bruge dette website accepterer du samtidig vores handelsbetingelser samt brug af cookies.

 

PRISER
Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser.
Vi tager forbehold for eventuelle fejl – herunder prisfejl, trykfejl, manglende eller mangelfulde informationer i forbindelse med produktinformationer her på hjemmesiden, i vores nyhedsbrev, på online medier. Forbeholdet gælder tekst, billeder, prisfejl, datablade, manualer, certifikater, m.fl.
Vi tager forbehold for fejl i vores trykte medier såsom kataloger og avisannoncer. Vi tager forbehold for udsolgte varer online og i butikken.

 

Ændringer i skatter, afgifter, mm.
Vi tager forbehold for ændringer i skatteregler, afgifter, toldregler og momsforhold.

 

BESTILLING
www.beslagsboden.dk er åben 24 timer i døgnet – alle ugens dage, og du kan næsten altid foretage et køb på vores webshop. Det kan dog ske, at vi lukker shoppen for vedligeholdelse. Du kan kun foretage online køb, når shoppen er åben og tilgængelig.

Når du er klar til at bestille, skal du klikke på “Køb og gå til betaling” (eller tilsvarende), hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer og betalingsmetode fra Klarna. Du kan ændre indholdet af indkøbskurven lige indtil du bekræfter dit køb ved at klikke på knappen “Bestil og betaling”. Når du bestiller en vare hos os, vil du modtage en email kvittering (ordrebekræftelse) for vores modtagelse af din ordre.
Hvis du finder nogen fejl i ordrebekræftelsen, skal du straks kontakte os via e-mail til webshop@smedbo.se.

 

Betaling
beslagsboden.dk tilbyder sikker betaling med Klarna Checkout. Du kan læse om Klarnas vilkår her (https://www.klarna.com/dk/vilkar/)

 

FRAGT & LEVERERING

Levering til repræsentant / leveringssted
Levering til agenter (MyPack Collect med PostNord) betyder, at din ordre leveres med PostNord til det leveringssted, der er tættest på din specificerede leveringsadresse. Når ordren er leveret til dit leveringssted, modtager du en meddelelse via sms til det mobilnummer, du indtastede, da du foretog dit køb. Påmindelse sker via SMS. Hvis din ordre skal hentes via et bud, skal både budgiverens og kundens legitimationsoplysninger fremlægges.

Find dit nærmeste afgangspunkt her

Levering ikke afhentet
Leveringerne forbliver på leveringsstedet i 14 dage. Hvis du af en eller anden grund ikke henter pakker, der er leveret til afleveringsstedet, bliver du opkrævet 69 DKK inklusive moms for de afholdte returomkostninger.

 

Levereringstid
Leveringstiden i Danmark er typisk 2-5 hverdage. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer.

 

Ændring af leveringsadresse
Når varerne har forladt lageret, kan leveringsadressen ikke ændres. Derfor er det meget vigtigt, at inden ordren udføres og godkendes, skal du sørge for, at leveringsadressen er helt korrekt.

 

Levering uden for Danmark
beslagsboden.dk leverer og administrerer kun ordrer i Danmark.

 

Fraktavgift
Gratis fragt på alle ordrer over 600 DKK.
Forsendelse koster 99 DKK. på ordrer under 600 DKK.

Tilbuddet gælder ikke i Grønland, i udlandet og på Færøerne.

 

Fejllevering
Hvis du gerne vil modtage en vare, som du ikke bestilte, bedes du kontakte vores kundeservice på webshop@smedbo.se, så hjælper vi dig med at returnere varen. Forkert valgte varer må dog ikke monteres, da køberen anses for at have godkendt deres levering.

 

Transportskader
Hvis du opdager nogen skade på din pakke, skal du straks rapportere det til det leveringssted, hvor du indsamlede varen. Der får du også hjælp til at gøre krav. Vores anbefaling er, at du ikke henter en pakke, der er blevet beskadiget, fordi skaden så ikke længere kan tilskrives transporten. Hvis skaden kun opdages, når du åbner pakken og er sådan, at den kan tilsluttes forsendelsen, skal du kontakte repræsentanten for at fremsætte en anmeldelse inden for 7 dage efter modtagelse af varen.

 

Spor rækkefølge
Du kan nemt spore din levering via linket i leveringsbekræftelsen sendt til din e-mail-adresse i forbindelse med din ordre.

 

Del levering af din ordre
Generelt deler vi ikke ordrer. I stedet krediteres de varer, der kan leveres, og de varer, der ikke kan leveres, til kunden. Hvis dit køb oprindeligt oversteg 600 DKK inklusive moms, bliver du naturligvis ikke debiteret forsendelsesomkostninger.

 

14 DAGES FORTRYDELSESRET
Når du handler online på www.beslagsvoden.dk har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder dit køb, og derefter returnere vare(r) til os. Din returret løber fra den dag, du har modtaget varen.
Du må kun håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes kvalitet og egenskaber.

 

RETUR
Hvis du fortryder dit køb, skal varerne returneres til: 

Smedbo AB
Grustagsgatan 1
254 64 Helsingborg
SWEDEN

Fortryder du dit køb, er der i din ordre vedlagt et returskema. Det vedlagte returskema skal udfyldes, så vi derved hurtigere kan ekspedere din returordre.
Til gengæld skal du sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har ansvaret for pakken / varerne, indtil vi modtager den. Så behold postkvittering og tracking-nummer.
Fortryder du købet af en vare, skal du selv betale fragtomkostningerne til at sende varen retur til os. Dette gælder også, hvis du nægter modtagelse af varen.

 

DOKUMENTATION AF DIT KØB OG RETURNERING FORMULAR
Når du returnerer en vare til os, bedes du venligst oplyse dit ordrenummer eller fakturanummer samt en kort beskrivelse af hvorfor, du ønsker at returnere. Hvis vi har alle oplysninger, kan vi ekspedere din returvare hurtigere.
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får udbetalt det beløb tilbage, du har betalt til os ved købet.

Bemærk: Du kan miste dit købs beløb, helt eller delvist. Det sker, hvis produktet er forringet, fordi:

– Du har faktisk taget varen i brug
– Det er blevet beskadiget, mens du var ansvarlig for det
– Du har håndteret varer på anden måde end var nødvendig for at du kan bestemme egenskaber og kvalitet.
Det er vigtigt, at varen indpakkes forsvarligt, når du sender den retur til os.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Returvarer skal altid sendes til vores adresse, ikke til en pakkeshop punkt da vi ikke har mulighed for at køre ud og hente

 

REKLAMATION & GARANTI
Klagen sendes til webshop@smedbo.se umiddelbart efter opdagelsen af ​​manglen. Husk tydeligt at gøre opmærksom på, hvad problemet med varen er. Du skal også huske at oplyse dit ordrenummer eller fakturanummer samt navn og adresse. Hvis det er muligt, ønsker vi fotodokumentation om skaden for hurtigere håndtering af sagen. Husk at varen altid skal være i god emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har ansvaret for pakken/varer op til vores modtagelse. Så behold postkvittering og tracking nummer. Når vi har modtaget og undersøgt varen, vurderer vi, om klagen er berettiget, og købet refunderes via Klarna.

Hvis produktet viser sig at være forkert produceret, har Smedbo ret inden for seks måneder til at rette op på defekten eller erstatte det defekte produkt med et nyt eller ækvivalent produkt. Hvis du fremsætter en rigtig klage, refunderes du som kunde for eventuelle forsendelsesomkostninger.

Reklamationsretten og garanti dækker derfor ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Vær opmærksom på at garantien kun gælder selve varen.

Hvis du ønsker at udøve din garanti, og det viser sig, at fejlen skyldes ekstern skade og derfor ikke er dækket af garantien, er du ansvarlig for eventuelle håndteringsomkostninger.

 

Bemærk

  • Når et produkt installeres af en håndværker, udskiftes kun varen. Installationsomkostninger refunderes ikke.
  • Vi modtager ikke pakker sendt COD eller lignende.
  • Udskiftning eller reparation af varer betyder ikke en forlængelse eller en ny garantiperiode.

 

TVIST
Vi håber du vil tage fat i oss først, og se om vi ikke kan finde en løsning, såfremt du har noget at klage over. I tilfælde at parterne ikke kan blive enig henviser vi til EU kommisionens hjemmeside – Online Dispute Resolution > http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Begrænsning af ansvar
Vi tager intet ansvar for indirekte skader, der måtte være resultatet af produktet. Vi påtager os heller ikke noget ansvar for forsinkelser / fejl på grund af omstændigheder uden for selskabets afgørelse. Disse omstændigheder kan for eksempel være en arbejdskonflikt, brand eller regeringsbeslutning.

 

Andre
I tilfælde af endelig salg af varer eller forkert beregning af antallet af lagervarer har Smedbo ret til at annullere køb og tilbagebetale alle betalinger, du har foretaget. Hvis dette sker, vil vi kontakte dig for at nå frem til en løsning på den bedst mulige måde. For eksempel kan du have mulighed for at vælge en anden, økonomisk ækvivalent vare i stedet for at få din betaling tilbage.

 

Personlige data og privatliv
Ved at shoppe på beslagsboden.dk accepterer du vores privatlivspolitik og vores behandling af dine personlige data. Vi beskytter klart dit personlige privatliv og indsamler ikke mere information end nødvendigt for at behandle din ordre.
Læs vores fulde fortrolighedspolitik.

 

Ændringer af de generelle vilkår og betingelser
Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i disse købsbetingelser. Opdaterede vilkår offentliggøres altid på vores hjemmeside. Købsbetingelserne betragtes som accepterede i forbindelse med ordrer på hjemmesiden.

 

Kundeservice
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål, webshop@smedbo.se.

 

Virksomheder
Hvis du som erhvervsdrivende ønsker at købe fra Beslagsboden, så kontakt os på info@smedbo.dk.­